فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

سهم گاز در سبد مصرف انرژی حدود ۷۰ درصد است

  • کد خبر: ۱۸۹۵۰۳
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
سهم گاز در سبد مصرف انرژی حدود ۷۰ درصد است
رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با مصرف حدود ۱۳.۵میلیارد مترمکعب در سال رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است. سهم گاز در سبد مصرف انرژی حدود ۷۰درصد است و‌ حمل و نقل در این سبد سهم ۳۰درصدی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا افشون در همایش توسعه صنعتی در گرو بخش اقتصاد و انرژی که امروز (چهارشنبه۲۶مهرماه) برگزار شد، تصریح کرد: علیرغم محدودیت‌های انرژی، بخش خانگی کمترین آسیب را از این محدودیت‌ها داشته است. در کشور مصرف برق در بخش خانگی کمتر از ۳۰درصد بوده که این عدد در استان خراسان رضوی ۴۲درصد است، البته در بعضی از روز‌ها مصرف خانگی به ۹۵درصد نیز می‌رسد.

وی افزود: خراسان رضوی با مصرف حدود ۱۳.۵میلیارد مترمکعب در سال رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است. سهم گاز در سبد مصرف انرژی حدود ۷۰درصد است و‌ حمل‌ونقل در این سبد سهم ۳۰درصدی دارد.

رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: در هیچ کشوری وابستگی به یک انرژی آن‌قدر زیاد نیست و این امر به نوعی تهدید محسوب می‌شود کما اینکه در شرایط بحرانی مشکل‌ساز خواهد بود. باید به صنایع و تولید کمک کنیم که غیر از گاز طبیعی سوخت‌های فسیلی را در مصرف خود جایگزین کنند چراکه انرژی‌های تجدیدپذیر سهم یک درصدی دارند.

افشون با بیان اینکه در خراسان رضوی ۲میلیون و‌ ۷۰۰هزار مشترک گاز وجود دارد، بیان کرد: خراسان رضوی پس از تهران رتبه دوم مشترکان گاز ر ا دارد و ۳۴هزار کیلومتر در استان شبکه انتقال گاز داریم. بخش خانگی نسبت به سایر بخش‌ها فراتر بوده ضمن اینکه این سهم در استان ما بیشتر است و در زمستان نیز افزایشی می‌شود.

وی افزود: پس از سال ۹۵ بخش خانگی ۴۰درصد و بخش صنعت با افزایش ۶۰درصدی مصرف مواجه بوده است. در خراسان رضوی برای اینکه صنایع دچار مشکل نشوند با هفت کارخانه قند که مصرف عمده داشتند جلساتی برگزار شد و تبادل اطلاعات منجر به کاهش مصرف و تغییر نحوه مصرف شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->